fbpx

Mirjana Fajković pravi unikatne i edukativne igračke za djecu: Ne želim klijentima ponuditi nešto što ni sama ne bih kupila

Ukoliko tražite prvu igračku za svoju bebu, a želite da ona bude unikatna i edukativna, onda je „Zilla“ pravi izbor za vas. Riječ je o bh. brendu koji je na naše tržište donio ručno rađene edukativne prostirke i igračke. Osnivačica i vlasnica ovog brenda je Mirjana Fajković, diplomirana komparativistica i bibliotekarka koja za sebe kaže da je, prije svega, majka i osoba koja je po prirodi kreativac i veliki zaljubljenik u umjetnost. Upravo to su stvari koje pokazuje kroz igračke koje izrađuje.

Ona na početku razgovora za Kidsinfo.ba otkriva kako je došla na ideju da pokrene ovaj biznis.

Ideju sam dobila kada me prijateljica zamolila da osmislim i napravim poklon za jednu bebu. Dugo sam razmišljala šta bi bilo najprikladnije i shvatila sam da bi bilo baš zgodno da napravim igračku koja će koristiti bebi u svim fazama razvoja i pomoći joj da kroz igru mnogo toga i nauči.  E sad, šta jedna beba može da nauči? Sigurno ne odmah slova i brojeve, ali može joj se pomoći da percipira boje i oblike, te da prati zvuk. Kada malo poraste, važno je da razvija motoriku prstića i ruku i da otkriva teksture i oblike.  Također, mora biti zadovoljena njena potreba za utjehom – kaže ona.

Tako je, otkriva nam, nastalo  prvo sensory jastuče s likom Djevojčice i prišivenim leptirićima čija se krila podižu i spuštaju, te sa šarenim trakicama jarkih boja koje ručice mogu da hvataju i zvončićima koji su, sašiveni u jastučetu, izvor zanimljivog zvuka koji zabavlja.

 I, tako je krenulo. Ljudi su me kontaktirali putem Facebooka, raspitivali se i naručivali, a ja sam shvatila da je ovo nešto što me itekako ispunjava i čini sretnom, te da se može pretvoriti u jedan lijepi porodični biznis. Usavršila sam dizajn sensory jastučeta i napravila i lik Dječaka – kaže Mirjana i dodaje da su joj se nakon toga počeli javljati oni koji su tražili igračke za nešto stariju djecu.

Tako je nastala Mirjanina slagalica izrađena od pamučnog materijala.

 Angažovala sam profesionalnog dizajnera koji je kreirao lik zebrana Zua i ovčice Betty, a ja sam na osnovu toga osmislila sensory slagalicu. Ona se sastoji iz više jastučića, a dijete treba da ih spoji u cjelinu određenim redom. Nakon toga, kreće s otkrivanjem toga šta se na jastučićima nalazi. Na jednom je džepić s rajsferšlusom u kojem su plodovi voća kojima treba nahraniti Zua. Na drugom se nalazi brojanka sa slikama tog istog voća i dijete uči brojeve povezujući to da je jedna jabuka, tri banane i sl. Sve uz zabavu i dobro nahranjenog  Zua – objašnjava Mirjana.

Ona svoje igračke izrađuje prema osnovama Montessori pedagoškog pristupa, što podrazumijeva pažljivo osmišljene elemente i dizajn prilagođen podsticanju na učenje, te na razvoj fine motorike i percepcije.

Specijalizovane edukativne igračke namijenjene su razvijanju dječjeg IQ-a, memorije, motorike i koordinacije pokreta, dok se u nekim kasnijim fazama mogu koristiti i za učenje slova i brojeva.  Ista stvar je i sa igračkama i jastučićima koje ja kreiram. Predviđene su za uzrast od rođenja pa do 6. godine života. Omogućavaju djetetu da uvježbava prstiće, izoštrava taktilnu percepciju dodirivanjem raznih tekstura, te da nauči vještine poput odvezivanja i zavezivanja, otvaranja i zatvaranja, otkopčavanja i zakopčavanja i sl. Sve je osmišljeno pažljivo, kako bi proces učenja kroz igru bio što zanimljiviji. Sve se izrađuje od provjerenih i kvalitetnih materijala, pri čemu vodim računa o tome da igračka bude bezbjedna i prilagođena uzrastu djeteta – objašnjava ona.

Sve to njene igračke čini drugačijim od onih koje možete pronaći u prodavnicama.

Imam originalne likove, dezene i dizajn igračaka. Nigdje nećete naći ništa slično sensory Zu slagalici, naprimjer. Težim originalnosti i kvaliteti. Sve radim kao da radim za svoje dijete, jer ne želim mojim klijentima ponuditi nešto što ni sama ne bih kupila. I, naravno, u mogućnosti sam napraviti personaliziranu igračku ili jastuče, tako da naručilac može biti siguran, ili sigurna da njihovo dijete ima jedinstven i originalan proizvod, a ne nešto što je napravljeno na pokretnoj traci – kaže ona.

Mirjana prodaju vrši preko profila na društvenim mrežama, Zilla – za pametno odrastanje je naziv Facebook profila, a @zillathemomzilla onog na Instagramu. Dostava se vrši na kućnu adresu.

(Kidsinfo.ba) 

Prethodna priča

Biblioteka Sarajeva omogućila slobodan pristup web stranici digitalizirane zbirke

Naredna priča

RTRS: Školski čas za 2. april od prvog do šestog razreda

Najnovije iz VIJESTI

-->